سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه برای گربه جشن تولد بگیریم

شاید گربه ها هم دوست داشته باشند که یک مهمانی بگیرند یه میز پر از خوراکی های متنوع و خوشمزه گربه ایی برای دوستانشان بگذارند نوشیدنی سرو کنن و حتی بعد از یک آتیش بازی و فشفه بازی با دوستاشون عکس بگیرند و در شبکه اجتماعی مخصوص گربه ها به اشتراک بزارن.

شاید دقیقا ندونید که تولد گربه simoncat.ir/گرفتن-جشن-تولد-برای-گربه/  چه چیزی میخواد ولی سایمون کت اینو میدونه.


مهم ترین وسیله ای که شما باید برای بچه گربه خود تهیه کنید جای خواب است . بچه گربه های نوزاد مدت زیادی را به خوابیدن اختصاص می دهند ، بنابراین شما باید برای آنها جای خوابی راحت و گرم فراهم کنید .

جشن تولد گربه
اتاقی که جای خواب را در آن قرار می دهید باید گرم باشد زیرا بچه گربه های نوزاد نمی توانند سرما را تحمل کنند .

اصلا میدونستید که گربه ها هم داروهای غیر مجاز خودشونو دارن و ممکنه حتی زیاده روی کنن مهمونی های قاطی میگیرن و حتی گشت ارشاد دارن ولی حالا خیالتون راحت ما حواسمون هست که زیاده روی نکنن.

هیچی جذابتر و باحال تر از این نیست که تولد گربه روتوی یه اتاق پر از وسیله بازی و خوراکی تجربه کنی دوستات و دعوت کنی همه بیان و با گربه خوشگل و تر تمیزت و پاپیون زده عکس یادگاری بگیرن  یه کیک تولد براشون بگیری و جالبتر اینکه اون کیک مخصوص گربت باشه و فقط خودش ازش بخوره و عشق و حال بکنه و مثل بچه ها به هیشگی کیکشو نده و آخر تولدش هم یه سوپرایز از سایمون کت  simoncat.ir بگیره.