سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولد گربه

درمورد تولد گربه چی میدونید؟ من یه مطلب باحال خوندم درباره جشن تولد گربه https://simoncat.ir/گرفتن-جشن-تولد-برای-گربه/ اگه برای شما هم جالبه متن زیر رو بخونید

شاید گربه ها تاریخ تولدشان را بروی تقویم علامت نزده باشند و یا شاید برای آن برنامه ریزی نکرده باشند ولی قلبا اینرا احساس میکنند که یکبار دیگر دور خورشید گشتند و عشق و حال کردند و خوردند و خوابیدند .

بد نیست که ما این تاریخ را بروی تقویممان علامت بزنیم و برایش برنامه ریزی کنیم و لحظات خوشی را برای خودمان و گربه مان رقم بزنیم .

شاید گربه ها هم دوست داشته باشند که یک مهمانی بگیرند یه میز پر از خوراکی های متنوع و خوشمزه گربه ایی برای دوستانشان بگذارند نوشیدنی سرو کنن و حتی بعد از یک آتیش بازی و فشفه بازی با دوستاشون عکس بگیرند و در شبکه اجتماعی مخصوص گربه ها به اشتراک بزارن.

شاید دقیقا ندونید که گربتون چی برای تولدش در نظر گرفته ولی سایمون کت اینو میدونه.

اصلا میدونستید که گربه ها هم داروهای غیر مجاز خودشونو دارن و ممکنه حتی زیاده روی کنن مهمونی های قاطی میگیرن و حتی گشت ارشاد دارن ولی حالا خیالتون راحت ما حواسمون هست که زیاده روی نکنن.

هیچی جذابتر و باحال تر از این نیست که تولد گربه روتوی یه اتاق پر از وسیله بازی و خوراکی تجربه کنی دوستات و دعوت کنی همه بیان و با گربه خوشگل و تر تمیزت و پاپیون زده عکس یادگاری بگیرن  یه کیک تولد براشون بگیری و جالبتر اینکه اون کیک مخصوص گربت باشه و فقط خودش ازش بخوره و عشق و حال بکنه و مثل بچه ها به هیشگی کیکشو نده و آخر تولدش هم یه سوپرایز از سایمون کت simoncat.ir  بگیره.

 تازه میتونی بگی فیلمبردار هم بیاد و از تولد گربت یه فیلم باحال بسازه بالاخره ارزشش بالاتر از این حرفاست.

تولد گربه